Wave Shape
About Banner Image
About Banner Image

Nasza misja

Misją placówek „Troskliwe Misie” jest wspieranie dzieci w odkrywaniu świata, opierając się na miłości i pracy w nurcie FamilyLove. Zapewniamy indywidualne podejście do rozwoju oraz bezpieczne, radosne warunki sprzyjające nauce i zabawie. Realizujemy różnorodne zajęcia, m.in. projekt Akademia Małego Medyka, aby przygotować dzieci do kolejnych etapów życia i edukacji. Naszą misję wspiera zaangażowana kadra, bo wierzymy, że miejsca tworzą ludzie, a nie mury.

Nasza misja

Misją placówek „Troskliwe Misie” jest wspieranie dzieci w odkrywaniu świata, opierając się na miłości i pracy w nurcie FamilyLove. Zapewniamy indywidualne podejście do rozwoju oraz bezpieczne, radosne warunki sprzyjające nauce i zabawie. Realizujemy różnorodne zajęcia, m.in. projekt Akademia Małego Medyka, aby przygotować dzieci do kolejnych etapów życia i edukacji. Naszą misję wspiera zaangażowana kadra, bo wierzymy, że miejsca tworzą ludzie, a nie mury.

Nasza misja

Misją placówek „Troskliwe Misie” jest wspieranie dzieci w odkrywaniu świata, opierając się na miłości i pracy w nurcie FamilyLove. Zapewniamy indywidualne podejście do rozwoju oraz bezpieczne, radosne warunki sprzyjające nauce i zabawie. Realizujemy różnorodne zajęcia, m.in. projekt Akademia Małego Medyka, aby przygotować dzieci do kolejnych etapów życia i edukacji. Naszą misję wspiera zaangażowana kadra, bo wierzymy, że miejsca tworzą ludzie, a nie mury.

Nasza wizja

Wizja placówek „Troskliwe Misie” opiera się na miłości do dzieci i pasji pedagogów. Kierujemy się nurtem FamilyLove, stawiając na indywidualne podejście do rozwoju każdego wychowanka. Tworzymy bezpieczne i radosne środowisko, w którym nauka łączy się z wolnością i zabawą. Naszym celem jest wspieranie dzieci w odkrywaniu świata oraz zaspokajanie ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, by mogły w pełni uczestniczyć w życiu placówki i społeczności.

Nasza wizja

Wizja placówek „Troskliwe Misie” opiera się na miłości do dzieci i pasji pedagogów. Kierujemy się nurtem FamilyLove, stawiając na indywidualne podejście do rozwoju każdego wychowanka. Tworzymy bezpieczne i radosne środowisko, w którym nauka łączy się z wolnością i zabawą. Naszym celem jest wspieranie dzieci w odkrywaniu świata oraz zaspokajanie ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, by mogły w pełni uczestniczyć w życiu placówki i społeczności.

Nasza wizja

Wizja placówek „Troskliwe Misie” opiera się na miłości do dzieci i pasji pedagogów. Kierujemy się nurtem FamilyLove, stawiając na indywidualne podejście do rozwoju każdego wychowanka. Tworzymy bezpieczne i radosne środowisko, w którym nauka łączy się z wolnością i zabawą. Naszym celem jest wspieranie dzieci w odkrywaniu świata oraz zaspokajanie ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, by mogły w pełni uczestniczyć w życiu placówki i społeczności.

Twoje dziecko w centrum

Twoje dziecko w centrum

W placówkach „Troskliwe Misie” najważniejsze jest indywidualne podejście do rozwoju każdego dziecka, aby czuło się bezpieczne i szczęśliwe. Wspieramy je w odkrywaniu świata poprzez unikalne metody pedagogiczne, które łączą wartości edukacyjne z atmosferą wolności i zabawy.

W placówkach „Troskliwe Misie” najważniejsze jest indywidualne podejście do rozwoju każdego dziecka, aby czuło się bezpieczne i szczęśliwe. Wspieramy je w odkrywaniu świata poprzez unikalne metody pedagogiczne, które łączą wartości edukacyjne z atmosferą wolności i zabawy.

Oferujemy opiekę od 20. tygodnia życia aż do ukończenia szkoły podstawowej, zapewniając także wszechstronną pomoc psychologiczno-pedagogiczną, również dla dzieci ze specjalnymi potrzebami. Nad wychowankami czuwa wykwalifikowana kadra, bo wierzymy, że miejsca tworzą ludzie, a nie mury. Placówki są monitorowane, a czystość powietrza gwarantuje system IOXY.

Oferujemy opiekę od 20. tygodnia życia aż do ukończenia szkoły podstawowej, zapewniając także wszechstronną pomoc psychologiczno-pedagogiczną, również dla dzieci ze specjalnymi potrzebami. Nad wychowankami czuwa wykwalifikowana kadra, bo wierzymy, że miejsca tworzą ludzie, a nie mury. Placówki są monitorowane, a czystość powietrza gwarantuje system IOXY.

About Image
About Image
About Image
About Image
About Image
About Image
About Image
About Image
About Image

Zespół

Opiekunowie z Pasją

Opiekunowie z Pasją

Troskliwe Misie to wyjątkowe miejsce tworzone przez Katarzynę i Marcina Damasiewicz — rodziców trzech synów oraz specjalistów z ogromnym doświadczeniem i sercem do pracy z dziećmi.

Znamy potrzeby najmłodszych, rozumiemy wyzwania rodziców i wiemy, jak stworzyć przestrzeń, w której każde dziecko rozkwita.

Naszą siłą jest rodzina — to ona inspiruje nas do budowania placówek pełnych ciepła, bezpieczeństwa i profesjonalnej opieki. Każdego dnia wkładamy maksimum pasji i zaangażowania, aby Troskliwe Misie były miejscem, w którym dzieci czują się kochane, wspierane i mądrze prowadzone. Nieustannie się rozwijamy — inwestujemy w kadrę, nowoczesne rozwiązania i atmosferę, która sprzyja harmonijnemu rozwojowi dziecka. Tworzymy wyjątkową przestrzeń, w której najmłodsi mogą odkrywać świat, budować pewność siebie i rozwijać swoje naturalne talenty.

Troskliwe Misie — bo Twoje dziecko zasługuje na najlepszy start.

Agnieszka Krzysiewicz

Agnieszka Krzysiewicz

Agnieszka Krzysiewicz -mama i ciocia żłobkowa z siedmioletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. Każdego dnia towarzyszy mi uśmiech, pozytywne nastawienie i ogromna dawka energii. Praca z maluchami to moja pasja – kocham ich szczerość, radość i codzienne odkrycia. Miłość do dzieci sprawia, że z zaangażowaniem wspieram ich rozwój i tworzę ciepłą, pełną zaufania atmosferę.

Dorota Puchałka

Dorota Puchałka

Jestem pomocą w grupie maluszków. Wspieram dzieci w ich pierwszych przedszkolnych krokach, zawsze służę uśmiechem , serdecznością oraz cierpliwością.

Iwona Badera

Iwona Badera

Mam na imię Iwona. W przedszkolu pracuję już od 6 lat, swoją drogę zaczynałam jako pomoc nauczyciela, a dziś z ogromną pasją i sercem prowadzę własną grupę. Praca z dziećmi to dla mnie codzienna radość: ich ciekawość, szczerość i uśmiechy sprawiają, że każdy dzień jest wyjątkowy. Staram się tworzyć ciepłą, bezpieczną i pełną zaufania atmosferę, w której każde dziecko może rozkwitać we własnym tempie.

Anna Malcherczyk

Anna Malcherczyk

Pedagog specjalny i wychowawca grupy terapeutycznej z głową pełną pomysłów i sercem otwartym na dziecięcy świat. Na co dzień uczy, wspiera i pomaga rozwijać skrzydła – a w wolnej chwili pakuje plecak i rusza zdobywać górskie szczyty. Jako nauczyciel wierzy, że każdy może wejść na swój własny Everest – wystarczy odrobina cierpliwości i uśmiechu po drodze.

Daria Żupa

Daria Żupa

Nazywam się Daria Żupa i jestem nauczycielką wychowania przedszkolnego. Ukończyłam studia z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Jestem związana z placówką od pięciu lat, wcześniejsze doświadczenie zdobywałam pracując w żłobku. Praca z dziećmi daje mi wiele radości i satysfakcji. W wolnym czasie cenię aktywny wypoczynek. Lubię poznawać nowe miejsca i podróżować, a szczególną sympatią darzę Włochy.

Aleksandra Krupa

Aleksandra Krupa

pracuje w przedszkolu jako pomoc nauczyciela, czyli pełnie funkcję dyplomaty, ratownika, specjalisty od negocjacji w sprawie zabawek i eksperta od pocieszania. Od ośmiu lat walczę z plasteliną, brokatem i zagadkowymi substancjami. Po słodko -chaotycznych godzinach lubię odpłynąć w świat muzyki.

Aleksandra Parysz

Aleksandra Parysz

Ukończyłam Akadenie Muzyczną na wydziale rytmiki oraz  choreografii muzyki a także  trzy letnie studio wokalu Przez trzy lata szkoląc język w Londynie tworzyłam choreografie i oprawę wokalną do musicali m.in. „Nowe szaty króla” ,”Pinokio” oraz „Podróże Guliwera”. Stworzyłam autorską metodę nauki języka angielskiego ANGLORYTMIKĘ

Justyna Krymkowska

Justyna Krymkowska

Nazywam się Justyna Krymkowska i w swojej pracy kieruję się przede wszystkim dobrem dziecka. Wierzę, że każde dziecko ma własne tempo, potrzeby i sposób poznawania świata, dlatego najważniejsze jest dla mnie indywidualne podejście, uważne słuchanie i rozmowa. Staram się tworzyć przestrzeń, w której dzieci czują się bezpieczne, akceptowane i mogą swobodnie wyrażać siebie. Bliskie są mi działania artystyczne – malarstwo, ceramika i muzyka, które często wprowadzam do codziennych zajęć. Dzięki nim dzieci uczą się kreatywności, wrażliwości i radości z tworzenia.

Justyna Paciorek

Justyna Paciorek

Na co dzień z zaangażowaniem, uśmiechem i nieograniczoną cierpliwością pomagam przedszkolakom stawiać pierwsze kroki w wielkim świecie. Prywatnie jestem mamą małego odkrywcy, który skutecznie dba o to, żebym nigdy się nie nudziła. W wolnych chwilach lubię sięgnąć po dobrą książkę – to mój sposób na reset i odrobinę ciszy po dniu pełnym dziecięcej energii.

Klaudia Gałęziok

Klaudia Gałęziok

Wierzę, że kluczem w wychowaniu jest wspieranie dzieci w rozwoju społecznym, by potrafiły troszczyć się o siebie i innych oraz budować relacje oparte na szacunku i życzliwości. Nieustannie poszerzam swoją wiedzę, by jak najlepiej wspierać dzieci w ich codziennym rozwoju i odkrywaniu świata. Po godzinach poświęcam czas moim zwierzętom- psu i kotu- oraz naturze, która jest moim żywiołem. Uwielbiam las, biwaki, muzykę i taniec- to one dodają mi spokoju i energii.

Agnieszka Kurzawa

Agnieszka Kurzawa

Pracuję w przedszkolu jako pomoc nauczyciela już od kilku lat. Każdy dzień z dziećmi to ciągła przygoda - daje mi dużo radości oraz uczy co dzień czegoś nowego. W czasie wolnym bardzo lubię spędzać aktywnie czas wśród natury.

Marzena Misiło

Marzena Misiło

to osoba, która  lubi swoją pracę — i to widać na każdym kroku. Zawsze  pomocna, jakby miała w sobie wbudowany przycisk „wsparcie”, który działa nawet bez ładowania. Jest wrażliwa, ale w żaden sposób nie przeszkadza jej to w profesjonalnym wykonywaniu obowiązków — wręcz przeciwnie, dzięki temu wszystko robi z sercem. Dba o porządek w naszej placówce tak, że czasem można się zastanawiać, czy przypadkiem nie ma ukrytego dyplomu z logistyki. A dzieci?  nigdy nie muszą się martwić — ich brzuszki są pełne szybciej, niż zdążą zapytać „co dziś na obiad?”.

Wiktoria Wójcik

Wiktoria Wójcik

Jestem ciocią żłobkową z wielkim sercem i uśmiechem, który rzadko znika z mojej twarzy. Mam głowę pełną pomysłów, kieszenie pełne zabawek i serce pełne miłości do dzieci. Uwielbiam ich ciekawość świata, szczerość i radość z odkrywania nowych rzeczy — każdy dzień z maluchami to nowa, wesoła przygoda! Z pasją wspieram ich rozwój i z dumą obserwuję pierwsze sukcesy. Prywatnie jestem mamą, więc wiem, że czasem najlepszym lekarstwem jest przytulas i dobra bajka.

Monika Krzysztofik

Monika Krzysztofik

Od ośmiu lat moja codzienność kręci się wokół dzieci – a zaczęło się od żłobka! Dziś z radością prowadzę swoją przedszkolną grupę i nie zamieniłabym tej pracy na żadną inną. Jestem osobą otwartą, uśmiechniętą i zawsze w ruchu – podobno trudno mnie złapać, nawet na przerwie! Uwielbiam sport, zwłaszcza ten na świeżym powietrzu, a w wolnym czasie najchętniej zdobywam górskie szczyty lub płynę z prądem… kajakiem oczywiście! Prywatnie jestem szczęśliwą mamą dwójki wspaniałych dzieci, które codziennie przypominają mi, jak cudownie jest być dzieckiem.

Natalia Dragan

Natalia Dragan

 Z wykształcenia pedagog szkolny oraz pedagog specjalny. Aktualnie wychowawca grupy terapeutycznej. Z natury wulkan energii i uśmiechu z serduchem na dłoni dla swoich podopiecznych. Po godzinach ćwiczy jujitsu, a kiedy nie walczy- gra w gry planszowe ze swoimi synami.

Patrycja Dworak

Patrycja Dworak

Jestem mamą dwójki maluchów i to właśnie oni pokazali mi, jak piękna potrafi być dziecięca wrażliwość, kreatywność i… niekończące się pomysły na chaos. Na co dzień wspieram dzieci o różnych potrzebach rozwojowych, korzystając z ukończonych kursów, doświadczenia i dużej dawki serca. Uwielbiam zabawy sensoryczne i absolutnie nie boję się bałaganu — dla mnie to znak, że dzieje się rozwój i dobra zabawa. Kocham tę pracę, bo daje mi radość, satysfakcję i poczucie, że jestem dokładnie tam, gdzie powinnam.

Urszula Marcisz-Piechnik

Urszula Marcisz-Piechnik

Ula – osoba do zadań specjalnych. W każdej dużej placówce ktoś musi trzymać pieczę nad tym, by wszystko działało jak w dobrze naoliwionej maszynie. To moja rola. Na hasło „to się chyba nie uda” zwykle reaguje lekkim uśmiechem i spokojnym: „Potrzebuję godzinkę”.

A poza tym:

  • dbam, by wszystkie trybiki żłobka i przedszkola kręciły się we właściwym kierunku,

  • to właśnie ze mną macie Państwo pierwszy kontakt. Dbam o to, aby obsługa przy zapisie dziecka do przedszkola, żłobka czy szkoły była na najwyższym poziomie, każdy rodzic czuł się zaopiekowany, a proces przebiegał sprawnie, jasno i z uśmiechem.

  • nie ma spraw których rozwiązać się nie da, nawet tych o których większość nawet nie wiedziała, że istnieją, mam zawsze plan B… a jeśli trzeba, to i C, D oraz awaryjne „zaraz coś wymyślę”,

  • trochę złota rączka, prawie informatyk, czasem elektryk, mechanik lub diagnosta

  • stoję na straży bezpieczeństwa i komfortu dzieci tak, jakbym była szefową małej, bardzo energicznej i wyjątkowo kreatywnej armii.

  • jeśli istnieje coś z kategorii „niemożliwe”, zapraszam! Spróbujemy coś zaradzić! 

  • zawsze służę pomocą, wyrozumiałością i pełnym zaangażowaniem zarówno rodzicom, dzieciakom oraz całemu naszemu personelowi, wierząc w to, że miejsca tworzą ludzie a nie ściany i przedmioty

Lucyna Nocoń

Lucyna Nocoń

Dyrektor pedagogiczna Praca to moja pasja jako, nauczyciel oraz dyrektor pedagogiczna. Spełniam się w niej w 100%. Każdego dnia pełna pozytywnej energii i chęci do pracy. Posiadam 26 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z czego 6 rok na stanowisku dyrektora pedagogicznego. Realizując zadania z zakresu nadzoru pedagogicznego, na co dzień poznaję polski system oświaty i jego strukturę oraz prawo oświatowe. Życiowym celem jest praca z dziećmi, która daje mi ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia zawodowego. Zawsze największą dla mnie nagrodą jest uśmiech podopiecznych. Każdego dnia realizuję swoje marzenia w atmosferze pełnej ciepła i wyrozumiałości.

Agnieszka Wilgos

Agnieszka Wilgos

Jako pomoc nauczyciela w grupie terapeutycznej codziennie odkrywam, że z dziećmi nuda nie istnieje — każdy dzień przynosi coś, czego nie wymyśliłby żaden scenarzysta! Praca z nimi uczy mnie cierpliwości, kreatywności i tego, że nawet najmniejsze sukcesy potrafią przynieść mnóstwo radości. Uwielbiam spacery, dobre książki i taniec, który poprawia humor szybciej niż kawa. No i lubię śpiewać, choć do Beyoncé czy Whitney Houston jeszcze daleka droga.

Anna Hadasik

Anna Hadasik

Anna – spokojna, ciepła i uważna opiekunka, która od lat wspiera dzieci w ich rozwoju. Z troską i zaangażowaniem tworzy bezpieczną przestrzeń, w której każdy mały skrzat może odkrywać świat we własnym tempie. Ceni kontakt z dziećmi, a wolne chwile poświęca literaturze i muzyce.

Wiola Małek

Wiola Małek

to pracownik przedszkola, który dba o porządek z prawdziwą pasją – żaden paproch ani krzywo ustawiony kubek nie ma z nią szans. Z oddaniem troszczy się o to, by dzieci miały pełne brzuszki i uśmiechy na twarzach, podając im śniadania, obiady i podwieczorki niczym kulinarna czarodziejka. Pedantyczna, energiczna i zorganizowana – potrafi poukładać świat według kolorów, a meble w szatni przestawić tak, by nikt nie zdążył się znudzić (i żeby było wiadomo, kto tu rządzi).

Darina Mocek

Darina Mocek

Od 10 lat z pasją uczę i inspiruję dzieci, zamieniając każdy dzień w pełną radości przygodę z plasteliną, farbami i piosenką. Z radością i zaangażowaniem towarzyszę przedszkolakom w ich codziennych odkryciach, wspierając ich rozwój i pomagając poznawać świat w atmosferze zaufania i zabawy. W pracy kieruję się kreatywnością, cierpliwością i empatią – każde dziecko traktuję z troską, uśmiechem i zrozumieniem. Tworzę ciepłą i bezpieczną przestrzeń, w której każde dziecko czuje się ważne, akceptowane i szczęśliwe. Praca z najmłodszymi to dla mnie prawdziwa pasja – źródło codziennej radości, inspiracji i satysfakcji.

Dominika
Gawęcka-Warzecha

Dominika
Gawęcka-Warzecha

Z wykształcenia logopedka, absolwentka Uniwersytetu Śląskiego, nieustannie rozwijająca swoją wiedzę i warsztat na szkoleniach i kursach, z pasji – tropicielka głosek i mistrzyni dobrej zabawy! W pracy z dziećmi stawiam na relację pełną zaufania i bezpieczeństwa, bo tylko wtedy można osiągnąć prawdziwe postępy. Choć bardzo lubię zabawy z głoskami, wiem, że są one tak naprawdę „wisienką na torcie”, a wszystko zaczyna się od podstaw – dlatego terapia miofunkcjonalna to nieodłączny element mojej pracy. Po dniu pełnym rozmów i śmiechu relaksuję się z kubkiem herbaty w ręku oraz podczas aromatycznych seansów saunowych.

Julia Klemens

Julia Klemens

Jestem pedagogiem specjalnym i prowadzę grupę terapeutyczną. Uwielbiam bawić się z dziećmi i czasem trudno odciągnąć mnie od zabawy. Szczególnie gdy przychodzi pora sprzątania. Uważam, że przez śmiech i spojrzenie na świat z perspektywy dziecka można osiągnąć najlepsze efekty. Gram na gitarze dużej i małej, a nadmiar energii wykorzystuje w tańcu.

Julia Musiał

Julia Musiał

Z wykształcenia pedagog, z natury ciekawska i wiecznie uśmiechnięta dusza. Cenię muzykę, książki i kontakt ze zwierzętami, które wnoszą w życie spokój i pozytywną energię.

Justyna Studnicka

Justyna Studnicka

Jako fizjoterapeuta dbam o prawidłowy rozwój ruchowy dzieci, zajmuję się korekcją wad postawy i budowaniem zdrowych nawyków ruchowych. Jestem także terapeutą integracji sensorycznej i terapeutą ręki. Staram się pomagać dzieciom w odkrywaniu i rozwijaniu ich potencjału, dostosowując metody pracy indywidualnie do każdego dziecka. Praca z dziećmi daje mi wiele radości, ich uśmiech na zajęciach, mniejsze czy większe sukcesy są dla mnie motywacją do dalszej pracy. Na terapii staram się tworzyć atmosferę zrozumienia, akceptacji, ciepła, która zachęca do współpracy dzieci. Cały czas poszerzam swoją wiedzę, aby jak najlepiej pomóc w funkcjonowaniu małym pacjentom. Prywatnie spełniam się jako mama trójki dzieci, lubię kontakt z przyrodą - spacery po lesie, wędrówki po górach,  podróże małe i duże:-)

Karolina Mańska

Karolina Mańska

Zajmuję się terapią ruchową dzieci- korekcją postawy, kształtowaniem motoryki, regulacją procesów sensorycznych. Od 8 lat współpracuje z zespołem „Misio-specjalistów”- logopedami, psychologami oraz fizjoterapeutami oraz innymi „...logami” by szerzej spojrzeć na problemy małych pacjentów oraz znaleźć najlepsze rozwiązanie ich problemów, niwelować ich ograniczenia. Regularnie uczestniczę w szkoleniach rozwijających wiedzę i umiejętności diagnostyczne i terapeutyczne głównie z zakresu neurorozwojowych zaburzeń rozwojowych, integracji sensorycznej, komunikacji alternatywnej, technik wspierających działania fizjoterapeutyczne.

W pracy zwracam szczególną uwagę na rozwijanie mocnych stron dziecka, rozwijanie ich świadomości ciała i uświadomienie im tego, że każdy z nas ma „super moce”- odkrywamy je wspólnie i wspólnie rozwijamy.

Prywatnie żona i mama dwójki fantastycznych dzieciaków. Cały czas odkrywam swoje „super moce”, także żadna praca nie jest im obca. Kociara, wiecznie mrucząca pod nosem ulubione kawałki muzyczne, zakręcona jak słoik z dżemem- oczywiście malinowym!!! To cała ja!

Magdalena Zalot

Magdalena Zalot

Pedagog, logopeda. W dzieciach cenię sobie ich pozytywną energię, nieustającą ciekawość świata. Dzieci są wielkimi indywidualnościami, dzięki czemu praca z nimi nigdy nie staje się nudna i monotonna. Prywatnie miłośniczka podróży motocyklem.

Małgorzata Kubik

Małgorzata Kubik

Dbam o to, by w przedszkolu wszystko działało jak w dobrze naoliwionej maszynie — zwłaszcza kuchnia ale również dbam o porządek! Dla dzieci jestem„ciocią am am”, bo dzięki mnie każdy brzuszek jest pełen i zadowolony. Zawsze życzliwa, pomocna i uśmiechnięta — można śmiało powiedzieć, że gdy coś zaginie lub trzeba pomocy, Małgosia znajdzie rozwiązanie szybciej niż detektyw z bajki.    Z sercem na dłoni i uśmiechem na twarzy dba o to, by dzieci były najedzone, a placówka lśniła czystością. Zawsze chętna do pomocy, niezastąpiona w każdej sytuacji — dzięki niej codzienność nabiera smaku i porządku.  

Milena Pawlus

Milena Pawlus

Na co dzień pomagam w przedszkolu — i to dosłownie w każdej sytuacji, od zawiązywania sznurówek po ratowanie misiów z opałów! Studiuję pedagogikę, bo praca z dziećmi to mój żywioł. Prywatnie jestem mamą i miłośniczką wszystkich zwierzaków – tych kudłatych, skrzydlatych i zupełnie nieposłusznych.

Weronika Ćwiklak

Weronika Ćwiklak

W przedszkolu jestem pedagogiem specjalnym i terapeutą ds. autyzmu. Już od pierwszych kroków w zawodzie pasjonowało mnie zrozumienie potrzeb dzieci w spektrum. Praca z tymi dziećmi to dla mnie nie tylko zawód, ale przede wszystkim prawdziwa pasja. Zachwyca mnie ich wyjątkowy sposób patrzenia na świat – każdego dnia uczą mnie cierpliwości, spokoju i tego, że nawet najmniejszy sukces zasługuje na wielkie brawa! W pracy stawiam na zabawę, uśmiech i bliską relację, bo wierzę, że w przyjaznej atmosferze dzieci rozwijają swoje skrzydła. Każdy dzień w przedszkolu to dla mnie nowa przygoda, pełna śmiechu, kreatywności a czasami wzruszeń. Kocham to, co robię i nie wyobrażam sobie nic piękniejszego niż przestrzeń, w której dzieci uczą mnie cieszyć się światem na nowo.

Monika Kaczmarczyk

Monika Kaczmarczyk

Jestem opiekunką dziecięcą z 6-letnim doświadczeniem i wciąż uważam, że uśmiech dziecka to najlepsza nagroda za każdy dzień pracy. Uwielbiam kreatywne zabawy, które uczą, bawią i czasem nawet trochę brudzą (ale to przecież część przygody!). Mam anielską cierpliwość, supermoc w rozwiązywaniu dziecięcych dramatów i niekończący się zapas pomysłów. Każdy dzień z maluchami to dla mnie nowa przygoda, pełna śmiechu, odkryć i małych cudów. Kocham kotki. 

Nina Szymczak

Nina Szymczak

Nazywam się Nina Szymczak i jestem neurologopedą z pięcioletnim doświadczeniem w prowadzeniu terapii logopedycznej oraz dziesięcioletnim stażem pracy z dziećmi. Każdego dnia przekonuję się, że praca z najmłodszymi to nie tylko zawód, ale prawdziwa pasja — pełna radości, uśmiechów i małych-wielkich sukcesów. W swojej pracy łączę wiedzę, cierpliwość i kreatywność, aby każde spotkanie terapeutyczne było dla dziecka przyjemnym doświadczeniem i szansą na rozwój. Szczególnie bliskie są mi terapie miofunkcjonalne oraz wykorzystanie elektrostymulacji, które przynoszą widoczne efekty i pozwalają dzieciom z dumą „odkrywać swój głos”. Stawiam na indywidualne podejście, dobrą zabawę i ciepłą atmosferę — bo wierzę, że to właśnie w przyjaznym, bezpiecznym otoczeniu dzieci najchętniej podejmują logopedyczne wyzwania.

Najlepszy start dla Twojego dziecka

Z doświadczoną kadrą, bezpiecznym i angażującym otoczeniem oraz naciskiem na indywidualny rozwój.

Najlepszy start dla Twojego dziecka

Z doświadczoną kadrą, bezpiecznym i angażującym otoczeniem oraz naciskiem na indywidualny rozwój.

Najlepszy start dla Twojego dziecka

Z doświadczoną kadrą, bezpiecznym i angażującym otoczeniem oraz naciskiem na indywidualny rozwój.